wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Rowerowe części i akcesoria2 » Dętka rowerowa 700x35/43C (37/45-622) zaworek samochodowy SV 48mm CST CS020
Dętka rowerowa 700x35/43C (37/45-622) zaworek samochodowy SV 48mm CST CS020-21493
NowośćSuper promocja

Dętka rowerowa 700x35/43C (37/45-622) zaworek samochodowy SV 48mm CST CS020

CST

Dostępność: Dostępny od ręki

Czas wysyłki: 1-2 dni

Koszt wysyłki: od 6,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Paczka w RUCHU - 6,99 zł
Kurier (najszybsza wysyłka) - 15,00 zł

Numer katalogowy: RA-DEC020

Stan magazynowy:

Kod EAN: 6933882560710

Cena: 13,76 zł / szt.

Cena poprzednia: 16,00 zł

Cena katalogowa: 16,00 zł

Oszczędzasz: 2,24 zł

pozostało tylko do końca promocji !!
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 14 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu

 

 

Oferowana dętka wyprodukowana jest z najwyższej jakości kauczuku butylowego, który długi czas utrzymuje ciśnienie i ma bardzo wysoką wytrzymałość na przebicia
 

  • Rozmiar: 700 x 35/43C, ETRTO 37/45-622
  • Typ zaworka: Schrader Valve / samochodowy (SV/AV)
  • Długość wentyla: 48 mm - do obręczy stożkowych
  • Producent: CST

 

 

INSTRUKCJA WYMIANY DĘTKI:

 

  1. Odkręć koło
  2. Zdejmij z obręczy jedną z bocznych ścian opony, używając do tego celu specjalnych łyżek przeznaczonych do wymiany opon rowerowych
  3. Wyjmij zużytą dętkę
  4. Sprawdź stan opony, zwracając szczególną uwagę na jej powierzchnię wewnętrzną i upewnij się czy nie pozostały w niej ostre przedmioty mogące uszkodzić nową dętkę
  5. Sprawdź stan opaski ochronnej i jej osadzenie na obręczy
  6. Włóż zawór dętki w otwór obręczy
  7. W przypadku zastosowania zaworu typu DV, BV, FV należy lekko dokręcić nakrętkę zaworu do ścianki obręczy
  8. Napełnij dętkę niewielką ilością powietrza i umieść ją w oponie, zwracając uwagę na właściwe jej ułożenie
  9. Załóż na obręcz zdjętą wcześniej boczną ścianę opony, uważając , aby nie uszkodzić dętki
  10. Sprawdź ułożenie opony na obręczy
  11. Napompuj koło, korygując jednocześnie osadzenie opony na obręczy
  12. Zwróć uwagę, aby ciśnienie w oponie nie przekroczyło wartości podanej na bocznej ścianie opony
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl