wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Rowerowe części i akcesoria2 » Dętka rowerowa 20x1.75-2.125 (47/57-406) zaworek samochodowy AV 48mm CST CS067
Dętka rowerowa 20x1.75-2.125 (47/57-406) zaworek samochodowy AV 48mm CST CS067-33071Dętka rowerowa 20x1.75-2.125 (47/57-406) zaworek samochodowy AV 48mm CST CS067-33072Dętka rowerowa 20x1.75-2.125 (47/57-406) zaworek samochodowy AV 48mm CST CS067-33073
Dętka rowerowa 20x1.75-2.125 (47/57-406) zaworek samochodowy AV 48mm CST CS067-33071Dętka rowerowa 20x1.75-2.125 (47/57-406) zaworek samochodowy AV 48mm CST CS067-33072Dętka rowerowa 20x1.75-2.125 (47/57-406) zaworek samochodowy AV 48mm CST CS067-33073
Super promocja

Dętka rowerowa 20x1.75-2.125 (47/57-406) zaworek samochodowy AV 48mm CST CS067

CST

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 1-2 dni

Koszt wysyłki: od 6,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Paczka w RUCHU - 6,99 zł
Kurier (najszybsza wysyłka) - 15,00 zł

Numer katalogowy: RA-DEC067

Stan magazynowy:

Kod EAN: 6933882566040

Zaworek: Samochodowy (AV)

Cena: 12,80 zł / szt.

Cena poprzednia: 16,00 zł

Cena katalogowa: 16,00 zł

Oszczędzasz: 3,20 zł

pozostało tylko do końca promocji !!
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 13 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu

 

 

Oferowana dętka wyprodukowana jest z najwyższej jakości kauczuku butylowego, który długi czas utrzymuje ciśnienie i ma bardzo wysoką wytrzymałość na przebicia.

  • Rozmiar: 20 x 1.75-2.125 (47/57-406)
  • Rodzaj zaworka: samochodowy AV 48 mm
  • Producent: CSTRodzaj zaworka: samochodowy AV 48 mm

Zastosowanie: w rowerach dziecięcych, składakach, BMX i innych

 

Dętki produkowane są z dwóch rodzajów surowców:  kauczuku butylowego i  kauczuku naturalnego.
Dętki butylowe mają 8-10 razy mniejszą przepuszczalność powietrza. Oznacza to, że są dużo szczelniejsze, a tym samym bardziej niezawodne. Mniejsza szczelność pociąga za sobą spadek ciśnienia powietrza, które trzeba stale kontrolować i częściej uzupełniać. Przy częstych spadkach ciśnienia powietrza opona bardziej nagrzewa się podczas jazdy. Tym samym następuje wzrost zużycia krawędzi bieżnika, niestabilność podczas jazdy, opóźnienie reakcji na ruchy kierownicą, czy zwiększone kołysanie boczne.
Dętki oparte na kauczuku naturalnym mogą osiągnąć niski stopień przepuszczalności, ale musza być grubsze i cięższe. Różnice w ciężarze są odczuwalne zwłaszcza w dużych dętkach i mogą wynosić nawet 3 kg. Ma to bezpośrednie przełożenie na opory toczenia i zużycie paliwa. Przy wysokich temperaturach powietrza jezdnia nagrzewa się bardzo szybko. W tych warunkach przy jeździe na długich trasach guma opony może osiągnąć temperaturę powyżej 135 st.C. Jeśli w oponie jest zamontowana dętka butylowa, odporna na działanie ciepła, jazda jest bardziej bezpieczna. Właściwości plastyczne dętki sprawiają, że jeszcze dokładniej dopasowuje się do opony.
Oprócz odporności cieplnej, ważnym elementem wpływającym na żywotność gumy jest odporność na działanie ozonu. Ozon z atmosfery przyspiesza proces kruszenia, czyli starzenia się gumy. Na dętce poddanej temu procesowi pojawia się siatka spękań, a guma tracąc swoje właściwości staje się krucha.
Badania odporności na starzenie się gumy wskazują jednoznacznie na większą wytrzymałość dętek butylowych.
Innym ważnym aspektem wyższości dętek butylowych nad kauczukowymi jest aspekt ekologiczny. Dętki butylowe można poddać procesowi recyklingu, w wyniku którego powstaje regenerat gumowy ponownie wykorzystywany do produkcji.

 

 

INSTRUKCJA WYMIANY DĘTKI:


  1. Odkręć koło
  2. Zdejmij z obręczy jedną z bocznych ścian opony, używając do tego celu specjalnych łyżek przeznaczonych do wymiany opon rowerowych
  3. Wyjmij zużytą dętkę
  4. Sprawdź stan opony, zwracając szczególną uwagę na jej powierzchnię wewnętrzną i upewnij się czy nie pozostały w niej ostre przedmioty mogące uszkodzić nową dętkę.
  5. Sprawdź stan opaski ochronnej i jej osadzenie na obręczy
  6. Włóż zawór dętki w otwór obręczy
  7. W przypadku zastosowania zaworu typu DV, BV, FV należy lekko dokręcić nakrętkę zaworu do ścianki obręczy (jeśli taka występuje).
  8. Napełnij dętkę niewielką ilością powietrza i umieść ją w oponie, zwracając uwagę na właściwe jej ułożenie
  9. Załóż na obręcz zdjętą wcześniej boczną ścianę opony, uważając , aby nie uszkodzić dętki. Sprawdź ułożenie opony na obręczy
  10. Napompuj koło, korygując jednocześnie osadzenie opony na obręczy.
  11. Zwróć uwagę, aby ciśnienie w oponie nie przekroczyło wartości podanej na bocznej ścianie opony
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl