wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Rowerowe części i akcesoria » Akcesoria i części do rowerów dziecięcych » Dętka rowerowa 20 cali 20x1.75-2.45 (47/62-406) MITAS zaworek samochodowy AV40
Dętka rowerowa 20 cali 20x1.75-2.45 (47/62-406) MITAS zaworek samochodowy AV40Dętka rowerowa 20 cali 20x1.75-2.45 (47/62-406) MITAS zaworek samochodowy AV40
Dętka rowerowa 20 cali 20x1.75-2.45 (47/62-406) MITAS zaworek samochodowy AV40
Dętka rowerowa 20 cali 20x1.75-2.45 (47/62-406) MITAS zaworek samochodowy AV40
Nowość

Dętka rowerowa 20 cali 20x1.75-2.45 (47/62-406) MITAS zaworek samochodowy AV40

Dostępność:Dostępny od ręki

Czas wysyłki:1-2 dni

Koszt wysyłki:od 8,49 zł

Numer katalogowy:TO-D2504.MIT

Stan magazynowy:

Kod EAN:8593375448680

Średnica koła:20"

Zaworek:Samochodowy (AV)

Cena: 14,00 zł / szt.

Cena poprzednia: 17,50 zł

Cena katalogowa: 17,50 zł

Oszczędzasz: 3,50 zł

pozostało tylko do końca promocji !!

Najniższa cena produktu 14,00 zł z dnia 10-03-2023

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu

logo_mitas.png (300×148)

  

Ważne!

Firma RUBENA a.s. została przejęta przez koncern MITAS a.s.
W wyniku tych zmian nazwa Rubena, została zastąpiona nazwą MITAS

 

  • Oferowana dętka wyprodukowana jest z najwyższej jakości kauczuku butylowego, który długi czas utrzymuje ciśnienie i ma bardzo wysoką wytrzymałość na przebicia
  • Rozmiar w calach: 20 x 1.75 - 2.45
  • Rozmiar metryczny (mm): 47-62 / 406
  • Wentyl: samochodowyAV o długości 40 mm
  • Producent: MITAS (dawniej RUBENA) Czech Republic

 

  • Dętki produkowane są z dwóch rodzjów surowców:  kauczuku butylowego i  kauczuku naturalnego
  • Dętki butylowe mają 8-10 razy mniejszą przepuszczalność powietrza. Oznacza to, że są dużo szczelniejsze, a tym samym bardziej niezawodne                                    
  • Mniejsza szczelność pociąga za sobą spadek ciśnienia powietrza, które trzeba stale kontrolować i częściej uzupełniać. Przy częstych spadkach ciśnienia powietrza opona bardziej nagrzewa się podczas jazdy. Tym samym następuje wzrost zużycia krawędzi bieżnika, niestabilność podczas jazdy, opóźnienie reakcji na ruchy kierownicą, czy zwiększone kołysanie boczne                            
  • Dętki oparte na kauczuku naturalnym mogą osiągnąć niski stopień przepuszczalności, ale musza być grubsze i cięższe. Różnice w ciężarze są odczuwalne zwłaszcza w dużych dętkach i mogą wynosić nawet 3 kg. Ma to bezpośrednie przełożenie na opory toczenia i zużycie paliwa                              
  • Przy wysokich temperaturach powietrza jezdnia nagrzewa się bardzo szybko. W tych warunkach przy jeździe na długich trasach guma opony może osiągnąć temperaturę powyżej 135 st.C. Jeśli w oponie jest zamontowana dętka butylowa, odporna na działanie ciepła, jazda jest bardziej bezpieczna. Właściwości plastyczne dętki sprawiają, że jeszcze dokładniej dopasowuje się do opony                            
  • Oprócz odporności cieplnej, ważnym elementem wpływającym na żywotność gumy jest odporność na działanie ozonu. Ozon z atmosfery przyspiesza proces kruszenia, czyli starzenia się gumy. Na dętce poddanej temu procesowi pojawia się siatka spękań, a guma tracąc swoje właściwości staje się krucha                   
  • Badania odporności na starzenie się gumy wskazują jednoznacznie na większą wytrzymałość dętek butylowych                     
  • Innym ważnym aspektem wyższości dętek butylowych nad kauczukowymi jest aspekt ekologiczny. Dętki butylowe można poddać procesowi recyklingu, w wyniku którego powstaje regenerat gumowy ponownie wykorzystywany do produkcji 

 

INSTRUKCJA WYMIANY DĘTKI:

    1. Odkręć koło
    2. Zdejmij z obręczy jedną z bocznych ścian opony, używając do tego celu wyłącznie specjalnych łyżek przeznaczonych do wymiany opon rowerowych
    3. Wyjmij zużytą dętkę
    4. Sprawdź stan opony, zwracając szczególną uwagę na jej powierzchnię wewnętrzną i upewnij się czy nie pozostały w niej ostre przedmioty mogące uszkodzić nową dętkę
    5. Sprawdź stan opaski ochronnej i jej osadzenie na obręczy, w razie konieczności wymień na nową
    6. Włóż zawór dętki w otwór obręczy
    7. W przypadku zastosowania zaworu typu DV, BV, FV należy lekko dokręcić nakrętkę zaworu do ścianki obręczy (jeśli taka występuje)
    8. Napełnij dętkę niewielką ilością powietrza i umieść ją w oponie, zwracając uwagę na właściwe jej ułożenie
    9. Załóż na obręcz zdjętą wcześniej boczną ścianę opony, uważając, aby nie uszkodzić dętki
    10. Sprawdź ułożenie opony na obręczy
    11. Napompuj koło, korygując jednocześnie osadzenie opony na obręczy
    12. Zwróć uwagę, aby ciśnienie w oponie nie przekroczyło wartości podanej na bocznej ścianie opony

    Polecamy produkty

    Sygnał dźwiękowy - TRĄBKA stalowa STAR WARS

    40,00 zł24,00 zł / szt.
    szt.Do koszyka
    Wysokiej jakości dziecięcy sygnał dźwiękowy. Trąbka wydaje donośny dźwięk, zwraca uwagę na małego rowerzystę i sprawia mu dodatkową radość z jazdy na rowerze. Montaż trąbki jest bardzo prosty, wszystkie elementy mocujące znajdują się w komplecie.…
    Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu